pátek 24. dubna 2015

Dotazník 2015 - Doprava

V dnešním předposledním článku, který vyhodnocuje dotazníky, které jsme dali k dispozici v březnu, shrneme názory nás a našich zákazníků na různé dopravce. Tento článek se tak může stát dobrým pomocníkem při volbě dopravy.




Česká pošta – preferujete tohoto dopravce, protože:
Sice není moc rychlá a ted po novém roce ani levná ale jezdí v pravidelnou denní dobu a tak vím že musím být doma.                Šárka S.
Nevím, jestli se v doručovací dobu budu nacházet doma nebo v práci. Zásilku si tedy mohu vyzvednout na poště.                Taťána T.
Při nezastižení, mi balík uloží na poště a já si ho mohu vyzvednout, kdy budu potřebovat.         Monika H.
Buď jsem při doručování doma, nebo si balíček mohu vyzvednout kdykoliv na poště.   Petra K.
Protože lze balík uložit na poště a já si ho vyzvednu, když se mi to hodí.              Veronika Š.
balíček do ruky- sledování zásilky, sms upozornění, jsem s nima spokojena       Soňa S.
Orientuji se výši ceny za poštovné, takže preferuji nejnižší nabídku.     Denisa Š
Z finančních důvodu, Česká pošta je levnější nežli např. PPL      Jana J.
Nejlepší dostupnost, pokud nejsme v čase doručení doma.      Lucie Š.
Protože máme pobočku pošty blízko bydliště.  Michaela B.
Když nejsem doma, mam to na poste   Krejčová
Mám s ním dobré zkušenosti a cena.     Petra K.
Z Českou poštou jsem spokojená.          Olga M.
Je to pro mě nejpohodlnější.    Irena V.
Vybírám podle ceny.     Barbora Š.
Nejvíce zkušeností.        Petra B.
Líbí se mi.            Soňa J.
A jaké jsou naše zkušenosti s tímto dopravcem? Nelze nic jiného, než souhlasit s tím, že je pošta určitým způsobem zavedená, a stává se tak jistotou pro zákazníky. Ostatní dopravci však, dle našich zkušeností, jsou rychlejší a spolehlivější, co se týká dodací lhůty nebo informovanosti o doručované zásilce. A zároveň nemůžeme souhlasit s tím, že by pošta byla nejlevnější nebo finančně výhodná. Dopravce InTime nám nabídl cenu za zásilku prakticky nižší než je schopná nabídnout naší firmě Česká pošta.




InTime – preferujete tohoto dopravce, protože:
Tuším, že je nejlevnější?.Při méně finančně nákladné objednávce se mi nechce dát stejné finance za zboží jako za poštu.   Eva S.
Nevím, vždy vyberu dopravce s nejlevnějším poštovným.         Aneta L.
Jsem s ním spokojena. Andrea P.
Mám s tímto dopravcem již dobré zkušenosti.  Hana S.
Je levnější a máme to blízko k vyzvednutí           Lenka L.
Výborná komunikace s nimi, dodání domů atd Martina K.
Dobrá komunikace a dodržení času dodání.       Hana V.
Byla jsem s dopravou velmi spokojená Lenka H.
Příznivá cena, Uloženku mám daleko.   Monika B.
Doveze zboží nepoškozené a rychle.     Alena H.
Spokojenost, cena za přepravu.              Monika L.
Z dosavadní kladné zkušenosti.                Marcela S.
Dobrý přístup malá cena.            Simona K.
Nejnižší cena dopravy. Monika G.
Rychlost a cena.               Marie S.
Cena a kvalita    Hana N.
Je nejlevnější.  Markéta D.
Nejlevnější.       Petra D.
A jaké jsou naše zkušenosti s tímto dopravcem? InTime nám nabídl velice výhodnou cenu za zásilku (pouze 35 Kč) a kromě spolehlivé dodání nabízí i možnost vyzvednutí v Poštomatu, což je dobrou alternativou pro ty, kteří jsou zvyklí vyzvedávat si zásilku v době, kdy se jim to hodí, ale samozřejmě není tato služba dostupná ve všech městech. Dopravu této firmy využíváme již dva měsíce, zatím máme samé kladné ohlasy a zákazníci jsou spokojeni.




Osobní odběr – preferujete tento způsob, protože:
Pokud jsem objednala pár věcí, tak jsem využila toho, že mně to vyzvedla sestra u Vás na pobočce. Jana M.
Protože není nutné platit poštovné.      Kateřina T.
Bydlím poblíže pobočky v Brně.               Martina P.
Odpadá platba za poštovné.      Lucie M.
Nemusím platit poštovné.          Veronika H.
A jaké jsou naše zkušenosti s tímto dopravcem? Osobní odběr v naší provozovně na Lidické ulici v Brně jsme začali znovu nabízet od února letošního roku. Nejedná se však o prodejnu a osobní odběr je možný pouze po předchozí domluvě. Připravujeme však možnost prohlédnutí a předvedení pomůcek. Věříme, že tyto možnosti jsou pro zákazníky výhodné, zvlášť pokud to mají k nám blízko.

PPL - preferujete tohoto dopravce, protože:
Jelikož mě nikdy nezklamal a rychle doručil. InTime ještě neznám neměla jsem tu čest a Česká pošta není vždy spolehlivá v době dodání. Uloženka a osobní odběr není vždy možnost využít- velká vzdálenost."         Iveta S.
Vždy se s nimi dá domluvit na místě a čase předání, dodání je rychlé a bezproblémové               Tereza V.
Nejspolehlivější dopravce, pokud jde o naši lokalitu.     Marta R.
Jsou rychlí, pohotoví, lze se s nimi vždy domluvit             Marcela S.
Až do domu, super komunikace, vždy zazvoní. Jana L.
Kdykoli můžu, beru cokoli jiného než poštu.      Tereza L.
Snadná domluva ohledně předání, rychlost.      Jiřina S.
Vždy jsem byla s dopravou spokojená. Dana T.
Sama ho využívám pro svůj e-shop.       Zuzana K.
Možnost platit kartou u řidiče. Zdenka Č.
Spolehlivost, dobrá komunikace.            Hana L.
Zavolají mi, kdy přijedou.            Jarmila Š.
Působí na mne spolehlivě.          Leona B.
Komunikace při dopravě.            Hana G.
Telefonuje mi předem.                Eva H.
Lepší komunikace.          Oldřiška Č.
Rychlé dodání.  Simona P.
A jaké jsou naše zkušenosti s tímto dopravcem? S tímto dopravcem máme nejlepší zkušenosti, zákazníci si nestěžují a dopravce nám nezpůsobuje žádné problémy. Informovanost o zásilce a rychlé dodání je u této společnosti samozřejmostí.




Uloženka - preferujete tohoto dopravce, protože:
Preferovala bych osobní odběr, ale bohužel už není v nabídce a to mě už několikrát odradilo od nákupu. Mám postiženou dceru a cesta s ní do Uloženky v Brně je někdy nadlidský výkon.     Šárka Č.
Levnější varianta než ČP, PPL - vyzvednu jak vyhovuje mi - nejsem vázána na dopravce.            Alena F.
Levnější doprava, rychlé dodání, většinou bez front      Lada V.
Vyhovuje mi možnost převzetí nezávisle na časovém určení od dopravce.         Denisa V.
Nemám dobré zkušenosti s Českou poštou i PPL.           Šárka M.
Je v mém městě a je finančně výhodná.              Veronika H.
Volitelná doba a místo vyzvednutí.         Lenka B.
Místně dostupná, cenově výhodná.      Markéta P.
Mám Uloženku v místě bydliště               Jana S.
Mám Uloženku blízko bydliště. Jana H.
Mám to kousek od domu.          Martina H.
Je to nejlevnější :-)        Irena V.
Mám ho blízko práce     Martina J.
Cena a dostupnost.        Veronika H.
Špatná pošta     Jana V.

A jaké jsou naše zkušenosti s tímto dopravcem? Uloženka má v současné době 16 vlastních poboček a navíc využívá více než 100 poboček DPD ParcelShop po celé České republice. Proto je tento způsob dopravy zvlášť výhodný pro zákazníky, kteří preferují osobní odběr v čase, který si sami určí, a zároveň je cena za tuto dopravu poměrně příznivá. A rádi bychom upozornili paní Šárku na skutečnost, že osobní odběr v naší provozovně v Brně na Lidické je od letošního února opět možný.