pondělí 4. dubna 2016

Vzkazy a ohlasy zákazníků

Děkujeme zákazníkům i příznivcům za všechny pozitivní vzkazy a ohlasy z letošních dotazníků!

Jste super Simona P.

Mnoho úspěchů přeji. Anna K.

Velmi ráda bych Vám chtěla poděkovat za nápad a sdílení s ostatními. Jsem z každé návštěvy Vašeho webu nadšená a musím se držet, abych neutratila celou výplatu :) Můj svěřený chlapec s Aspergerovým syndromem i vlastní děti jsou z kartiček nadšení. Moc Díky za to :) Přeji spoustu dalších kreativních nápadů a spokojených zákazníků :) Nikol S.

Těším se na novinky. Přeji mnoho úspěchů a spokojených Oskoláků! Petra N.

Vaše práce a úsilí věnované všemu, co prezentujete a vytváříte, je mimořádná a jsem za Vás velmi ráda, děkuji celému Vašemu týmu a přeji Vám mnoho úspěchů. Michaela B.

Moc děkuji za vaše skvělé pomůcky, dcerce pomáhají a už vybíráme další pro její rozvoj. A určitě využijeme i ve školce, kde teď pracuji. Monika L.

Odvádíte úžasnou práci, díky. Jitka Z.

Děkuji za Vaši práci a inspiraci. Hodně štěstí a spoustu spokojených zákazníků a dětí. Eva K.
Těším se na nové zajímavé produkty. Andrea P.

Zatím máme jen 4 sady kartiček, ale líbí se nám moc a ráda se budu vracet. Díky! Štěpánka Č.
Jen tak dál. Náš syn je dysfatik a Vaše pomůcky nám velmi pomohly. Alena H.

Jste báječní vaše kartičky nám moc pomohly a pomáhají. Mně ulehčily mnoho práce s přípravou pomůcek pro syna. Děkuji! Doporučuji vás, kde se dá. Hodně dalších úspěchů a spokojených zákazníků. Klára F.

Přeji hodně dobrých nápadů. Šárka B.

Za Váš katalog jsem moc ráda, za kartičky také. Děkují za dobrou spolupráci. Zdeňka V.
Děláte skvělou práci. Přeju vám, aby se vám dařilo. Petra K.

Děkuji za vše, co děláte pro děti. Od chvíle, co používáme vaše kartičky, se syn celkově velmi zlepšil v porozumění řeči i v mluvě jako takové. Dál budu u vás objednávat. Viola R.

Vaše stránky jsou pro mne velmi inspirativní a těším se, že si doma budu s GeoTriem hrát i já. Děkuji. Jitka M.


Skvělý obchůdek, kde vždy najdu pro své chlapečky skvělé pomůcky. Žaneta M.